loading...
سایت رسمی کیانمهر
hadi بازدید : 55 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود سریال ویلای من | قسمت های ۱ و ۲

دانلود سریال ویلای من

دانلود قسمت ۱ و ۲ سریال ویلای من مهران مدیری

دانلود سریال ویلای من | قسمت های 1 و 2

دانلود مجموعه اول سریال ویلای من از سایت بحث آزاد

ژانر : طنز

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی ، برزو ارجمند ، ماندانا سوری ، عارف لرستانی ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، غلامرضا نیکخواه ، امیرکاوه آهنین جان ، رضا فیض نوروزی ، مهدی فقیه ، محسن قاضی مرادی ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، مریم کاویانی و…

خلاصه داستان قسمت های ۱ و ۲ مجموعه اول سریال ویلای من : ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده‌اند که در رستوران کار می‌کنند و مدام تحقیر می‌شوند. روزی آن‌ها مدرکی را پیدا می‌کنند که مربوط به یک مرد ثروتمند است. آن دو وسوسه می‌شوند که دست به یک کار خلاف بزنن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 201
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 11,626